top of page
  • תמונת הסופר/תרות רחמים

מה זה NLP?

עודכן: 30 ביוני 2020

יNLP היא שיטה לתקשורת עם התת מודע שמאפשרת לחולל שינוי וליצור תוצאות עוצמתיות ומהירות שנשמרות לאורך זמן. הנחת היסוד של NLP היא שאם אתה מאוד רוצה להשיג מטרה כלשהיא אך משהו מעכב אותך, זה התת מודע. בעזרת NLP ניתן לשחרר את המחסומים יש לגייס את התת מודע לשתף פעולה להשגת המטרה.

כוחו של התת מודע על חיינו הוא עצום. ההערכה היא, שבסך הכל כ-3% מכוח העיבוד של המוח שלנו נעשה בחלק המודע שלו ו-97% הם תהליכים לא מודעים, אוטונומיים ואוטומטיים של המערכות שלנו. אפשר להמחיש זאת בהשוואה לפעילויות אחרות בגופנו. למשל עיכול מזון, ריפוי טבעי של פצעים ותהליכים גופניים אחרים הם אוטומטיים של הגוף, שאיננו מודעים אליהם כלל. הגוף אינו צריך את המודע שלנו כדי לבצע אותם, באופן דומה גם תהליכים רגשיים רבים מעובדים מבלי שנהיה מודעים לכך.

זאת הסיבה לכך שפעמים אנחנו רוצים בשינוי ומגייסים לטובת זאת כוחות רבים שלנו, אך לאכזבתנו, לא רואים תוצאות.

הקסם ב-NLP הוא ביכולתו לדבר בשפתו של התת מודע, ולרתום אותו להשגת השינוי המיוחל, במצב שכזה השינוי קורה כמעט מאליו.

מעבר לכך שה-NLP כולל טכניקות יעילות ומוכחות להתקדמות, ריפוי והשגת מטרות, ה-NLP זוהי דרך לתפיסת העולם, ה-NLP כולל הנחות יסוד שמלמדות אותנו איך העולם פועל ומתוך כך, איך אנחנו יכולים לפעול בעולם.

איך זה עובד?

אין צורך בניסיון ספציפי או בקישורים מיוחדים כדי להיעזר ב-NLP לתועלתך.

הניסיון הנצבר לאורך שנים עם השיטה בארץ ובעולם, מוכיח תוצאות בתחומים רבים בחיים:

שינוי הרגלים- איך להיפתר מהרגל מזיק, כמו עישון או אכילת יתר ולהחליף אותו בהרגל מקדם כמו תזונה בריאה או ספורט.

במערכות יחסים- מציאת זוגיות ושיפור התקשורת ומערכות יחסים קרובות כמו זוגיות, הורות ומשפחה.

טיפול בבעיות רגשיות- טיפול בחרדות, דכאון, פחדים. בעזרת טכניקות NLP ניתן לשחרר רגשות קשים.אנשים שטופלו ב-NLP מדווחים על שינויים רבים לטובה, כמו בטחון עצמי גבוה יותר, חוסן רגשי ויכולת טובה יותר להתמודד עם קשיים ואתגרים, שלווה, רגיעה וכמובן השגת מטרות.


27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page